A L T R O O M
 
 
 
tags
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
rus
 
ukr
eng
 

Архітектурне проектування будівель всередині дискретного простору (2/3)


Застосовуючи ті ж зміни до просторової схеми, отримуємо модель контрольованого простору. Чи можна порівнювати цю модель з об'єктивною реальністю? Простір, що оточує нас, заповнений речовинами. У свою чергу, речовини складаються з елементарних часток (найпростіші структурні елементи матерії, які на сучасному рівні розвитку фізики не можна вважати з'єднанням інших частинок ["Словник природничих наук"]). Ці елементи мають конкретні властивості, навчившись змінювати які, ми зможемо створювати контрольований простір, що підкоряється не законам природи, а вигаданим законам.
 
У разі винаходу пристроїв, здатних зчитувати та задавати властивості елементарних частинок, відпаде необхідність у переміщенні об'єктів в просторі. Якщо конкретний об'єкт, необхідний на заданому місці, його можна генерувати, змінивши властивості частинок повітря, замість того, щоб фізично транспортувати його з іншого місця. Те ж саме стосується випадку необхідності усунення конкретного об'єкта з заданої ділянки. Можливо змінити властивості його елементарних частинок таким чином, щоб на його місці утворилося повітря.

Архітектурна майстерня в епоху телепортації

Такий метод виробництва не тільки докорінно відрізняється від існуючого і створює нові можливості, але змінює самоу людину, її спосіб життя та спосіб мислення. Втрачають значення матеріальні цінності, оскільки їх можна генерувати з повітря. Енергоресурси, необхідні для такого процесу, генеруються точно так само, як будь-яка інша сировина. У людини з'являється більше часу і можливостей для фантазії та творчості.
 
Завдання організації простору, як і раніше лягає на плечі архітектора, але новий архітектор відрізняється від звичного розуміння. Він не працює з будівельниками, тому що їх немає. Він не думає про організацію будівельно-монтажних робіт, тому що будівля тепер не будується, а генерується. Він не замовляє із заводу стандартні елементи, тому що вони не потрібні, тому що будівля тепер - це цільний моноліт матеріалу із заданими властивостями, такого матеріалу, який може навіть не існувати в природі.
 
Все що потрібно для генерування нової будівлі, - це:
1 ... Його детальна цифрова об'ємна модель (розробка якої і є остаточною метою процесу проектування), яка повинна бути повною копією бажаного результату, з посадкою на цифрову об'ємну модель ділянки будівництва.
2 ... Скануючий пристрій, необхідний для сканування ділянки будівництва з метою віртуального суміщення цифрової об'ємної моделі і реальної ділянки для забезпечення правильності розміщення генеруємої будівлі.
3 ... Програмне забезпечення для розрахунку впливів на елементарні частинки з метою перетворення їх структури.
4 ... Генеруючий пристрій.

Основні задачі, що виникають перед архітектором виходять на якісно новий рівень завдяки залученню до процесу проектування широкого кола фахівців у різних областях (екологи, соціологи, психологи, філософи, культурологи та ін) , здатних відповісти на питання, непідвладні архітекторам, а також завдяки глибокому використанню комп'ютерної техніки на всіх етапах проектування. У тому числі, для здійснення аналізу прийнятих рішень, що дозволить позбутися необхідності в існуванні узгоджуючих органів.

Головні іновацій в структурі архітектурної майстерні:
1 ... Аналітичний центр. Бере участь у всіх стадіях проектування: аналіз вихідних даних, вибір оптимального варіанту, аналіз прийнятих рішень.
2 ... Центр розробки детальної цифрової об'ємної моделі.
3 ... Центр випробування і демонстрації елементів або споруди в повному обсязі.

Існує два способи просторового мислення: формоутворення, яке працює з тривимірними об'єктами і просторова побудова, що працює відповідно з оточенням цих об'єктів.
 
Здавалося б, правильніше мислити саме простором, тому що тільки в ньому ми можемо існувати, неможливо опинитися усередині об'єкта (наприклад, усередині бетонної стіни). Але чільним сьогодні способом мислення є формоутворення. Можливо це викликано тим, що простір безбарвний, а форма рясніє всіма фарбами, а тому бере на себе всю увагу.
 
Але якщо розглядати форму і простір, як цілісну матерію з різною щільністю частинок, то з'являється новий спосіб мислення, що працює з формою і простором, як з єдиним цілим.

> Обговорення<
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
© Архітектурна майстерня «Септіма». Київ, вул. Госпітальна, 12.
 
+38 (044) 277 81 68
 
  Rambler's Top100