A L T R O O M
 
 
 
tags
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
rus
 
ukr
eng
 

Архітектурне проектування будівель всередині дискретного простору (3/3)


Переваги способу генерування будівель
в порівнянні з монтажем

-Небувала швидкість зведення
-Генерування будівлі цільним монолітом. (Дозволяє створювати оптимальну схему несучого кістяка)
-Відсутність проблем при зведенні будівлі зі складними планувальними рішеннями та криволінійними обрисами
-Можливість використовувати матеріали із заданими властивостями (неіснуючі в природі)
-Відсутність неточностей через відсутність процесу монтажу
-Відсутність проблем з транспортуванням елементів
-Відсутність проблем при зведенні на затіснених ділянках
-Можливість перевірки як будівлі вцілому, так і її частин при попередньому генеруванні
-Спрощення процедури виправлення помилок
-Повна відповідність результату і проектного рішення
 
Якщо створити генеруючий пристрій, що постійно знаходиться в активному режимі, простір, що потрапляє в радіус його дії, стане контрольованим. Для того, щоб цей простір підпорядковувалося фантазії людей, що мешкають в ньому, для них необхідно створити можливість прямої передачі інформації в комп'ютер.
 
Але яка користь від такого простору? Ми звикли до того, що середовище нашого існування носить порівняно постійний характер. Внесення до нього, навіть самих незначних, змін - важко здійсненно, а тому воно має ретельно обдумуватись і постійно перевірятися. Для того, щоб внесені зміни були правильними, потрібно вирішити ряд різнобічних задач, тому в процесі має брати участь велика кількість фахівців у різних галузях: архітектори, конструктори, інженери, будівельники різних спеціалізацій і кваліфікацій. Внесені зміни, як правило, існують досить тривалий час, тому помилки - неприпустимі, а значить підходити до цього питання потрібно з повною відповідальністю.
 
Але в нашому випадку, зміна простору - завдання посильне навіть для дитини. Одним рухом руки вона може створити площину, яка буде лежати на землі, плисти по воді або парити в повітрі, наступним рухом руки вона вже задає її властивості: колір, фактуру, текстуру, прозорість, щільність.
 
Проходить хвилина, і вона вже побудувала будинок, ще хвилина - і перед нею стоїть застелене ліжко або накритий стіл. Проходить три хвилини, і вона вже летить над містом, йде по повітрю або воді.
 
Дитина стає архітектором, архітектором без правил і меж, здатним на все, що дозволяє йому його фантазія, конструктором його світу стає комп'ютер, а миттєвим будівельником - генеруючий екран.
 
Дитина створює величезний небесний водоспад і чистить в ньому на ніч зуби, вона не йде дивитися телевізор, тому що їй і так вистачає вражень. Їй вже не нав'яжеш стереотипів, тому що вона розуміє широту своїх можливостей. Вона стрибає зі скелі на скелю і, швидше за все, не усвідомлює того, що насправді просто дістає квадратики з ігрового поля "п'ятнашок".

> Обговорення <  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
© Архітектурна майстерня «Септіма». Київ, вул. Госпітальна, 12.
 
+38 (044) 277 81 68
 
  Rambler's Top100